My bad.

förlåt för dålig uppdattering, men har haft galet roligt! sov ju hos frida, då jag uppdatterade, sen tog jag bussen till farmor, åt påskmiddag, sen följde jag med kusinerna hem till deras place :) det va sjukt kul där! idag ville mamma och pappa ha hem mig så fort som möjligt eftersom jag sovit hemma 1 natt av dom fyra senaste. så dom saknade väll antagligen mig för mycket, så pappa hämtade mig runt 2idag. och det vi hade gjort innan pappa kom va inte så mycket, sprungit, eller jag sprang, kusinerna cyklade. sedan strechade vi ordentligt! det va hur skönt som helst, efterdet skulle vi ha vattenkrig, men då blev maten färdig, och sen så sa deras pappa att om vi planterar blomsterlökar så får vi pengar, såklart gjorde vi det. men jag hann inte klart, innan pappa kom, men det blev iallafall en LIIIITEN slant. när jag kom hem gick jag direkt ut och solade på altanen, men kände att jag behlvde en paus, så gick in för att blogga, och nu sitter jag här,men ska nog gå ut och sola alldelles strax, juste fick pengar av farmor och farfar, och mormor för den delen, så nu är jag rik :D ska försöka spara pengarna, vilket jag är ganska dålig på, men ett par nya jeansshorts ska jag köpa. för mina andra sitter så konstigt på mig. och det gör mig ledsen att tänka på att lovet snart är slut ;/ men man ska se det positivt, sista lovet innan sommarlovet. å, denhärsommaren ska bli så underbar.
puss

i sommar ska jag nog mest vara på landet. som denna bilden är ifrån. Älskar landet! 
Vad ska ni göra i sommar? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0