hej och hejdå.

förlåt för dålig uppdattering, men somsagt, sånt händer när det är lov. Hade iallafall galet roligt hos kusinen i förrigår och igår, sen hämtade eddie mig på moppen igår så åkte vi hem,  ochva hemma nån timme, passade på att duscha, sen var det vidare till mormor för påskfiring med släkten. Mycket trevligt!kom hem runt 10. I morse när jag vaknade hade jag inget att göra, så ringde Frida. Och nu ska jag alldelles strax dra hem till henne. ska sova där till i morgon, och i morgon blir det iväg för ännu ett påskfirande hos farmor och farfar, med pappas släkt (igår var det mammas). så det blir mysigt :) men hörrni, numåste jag gå! måste hinna fixa en massa saker, NI får ha det bra.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0